مدیرعامل سازمان پسماند ساری گفت: ساری میزبان جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند است.

به گزارش مرور نیوز، یاسر بهارفر از آئین پایانی جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند در 15 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: آئین پایانی جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند که از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری و با همکاری خانه کاریکاتور این شهر انجام شد، درتیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طی چند سال گذشته سازمان مدیریت پسماند، علاوه بر تاکید بر وظایف و فعالیت‌های سازمانی، اقدام‌های مطلوب و موثری در انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی داشته و با توجه به بازخوردهای شهروندان و مسئولان، در این زمینه گام های موفقی برداشته است.

مدیرعامل سازمان پسماند ساری با اشاره به اینکه نخستین جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند، بهار سال جاری با استقبال بسیار خوب هنرمندان مطرح کشوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از برنامه ریزی های اولیه و اعلام فراخوان آثار، حدود 340 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که به گفته داوران بین المللی این جشنواره با توجه به تخصصی بودن موضوع، ارسال این تعداد اثر، کم نظیر و چشمگیر بوده است.

بهارفر تصریح کرد: از میان این آثار 9 اثر در بخش اصلی و 5 اثر که از فعالیت های جانبی جشنواره بوده است، انتخاب شدند.

وی یادآور شد: تیرماه سال جاری آئین افتتاحیه نمایشگاه، همزمان با مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و از کتاب نفیس جشنواره شامل 118 اثر برگزیده و همچنین تمبر اختصاصی جشنواره ملی رونمایی می‌شود.

بهارفر افزود: در آئین پایانی از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تجلیل شده و مراسم اختتامیه روز پنجشنبه 15 تیرماه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود.