رئیس کمیته تبلیغات ستاد سرشماری گلستان گفت: از روابط عمومی های برتر در سرشمار اینترنتی نفوس و مسکن تقدیر و جوایزی به آنها اعطا می شود.

به گزارش مرورنیوز، مجید دهنوی، ظهر چهارشنبه، در جلسه با روابط عمومی های گلستان تصریح کرد: اطلاعات ناصحیح در سرشماری، برنامه ریزی آینده را با اختلال مواجه می کند و نیاز است مردم در ارائه آمار صحیح در سایت سرشماری دقت کنند.

وی افزود: قریب به 90 هزار کارمند در دستگاه های اجرایی استان مشغول به خدمت هستند و به دلیل اهمیت مسئله سرشماری، از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته ایم نسبت به ثبت نام اینترنتی کارمندان خود اقدام کنند.

دهنوی افزود: دستگاه های اجرایی می توانند پس از ثبت نام اینترنتی کارمندان خود کد رهگیری آنها را به دبیرخانه ستاد سرشماری اعلام کنند.

وی با اشاره به اهمیت سرشماری در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهور، گفت: مدیران و کارمندان دستگاه هایی که بالاترین میزان مشارکت اینترنتی در سرشماری را داشته باشند، مورد تقدیر قرار می گیرند.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد سرشماری استان با اشاره به اهمیت مباحث اقتصاد مقاومتی در سال جاری گفت: دولت برای جلوگیری از هزینه های سرسام آور سرشماری، از روش اینترنتی استفاده کرده و بر این باوریم که با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی هزینه های ملی کاهش و سرعت دریافت آمار افزایش می یابد.

دهنوی با تاکید بر اهمیت روابط عمومی ها در همراهی دستگاه ها گفت: از روابط عمومی های برتر در سرشمار اینترنتی نفوس و مسکن تقدیر و جوایزی به آنها اعطا خواهد شد.

وی از مدیران روابط عمومی ادارت کل استان خواست طی نامه ای از ادارات و دستگاه های تابعه خود بخواهند همراهی مناسب را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: روابط عمومی ها اقلام مورد نیاز خود را در زمینه تبلیغات سرشماری اعلام کنند و با ارائه نقطه نظرات خود به برگزاری هر چه بهتر سرشماری اینترنتی کمک کنند.