بهنوش طباطبایی همیشه با تیپ های زیبا در مراسمات مختلف شرکت میکند. اگر به دنبال مانتوهای شیک هستید، میتوانید از مدل مانتو و پالتوهای بهنوش طباطبایی ایده بگیرید.

به گزارش مرور نیوز ، اگر یک وب گرد حرفه ای باشید حتما می‌دانید که عکس های بازیگران بیشتر کلوز آپی از چهره های آنهاست که در شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی بازیگران منتشر می شود. کمتر عکس از تمام قد بازیگران می توان یافت که تکی و خاص گرفته شده باشد.

بهنوش طباطبایی و مدل مانتو و پالتوهای شیکش

اغلب بازیگران در کنار همسرانشان و یا طرفدارانشان عکس هایی منتشر می کنند به همین دلیل یافتن مدل هایی از مانتو و پوشش تابستانی و زمستانی یک خانم بازیگر کمی سخت است اما به احترام درخواست شما کاربران بعد از ارائه مدل های قبلی در سری مدل مانتو و پالتو بازیگران در این بخش قصد داریم مدل مانتو و پالتو های بهنوش طباطبایی را داشته باشیم.

شاید اکثر این مدل مانتوها را به صورت پراکنده دیده باشید اما هدف اصلی ما در این بخش بیان سبک انتخاب مانتو و پالتو این بازیگر زن ایرانی است. بهنوش خانم طباطبایی تیپ و پوششی به ملایمت و ملاحت چهره زیبایش دارد.

سبک لباس پوشیدن بهنوش طباطبایی سبکی ساده است ولی منحصربه فرد خودش می باشد و این بدان معنا نیست که خانم بازیگر لباس های عجیب و دست نیافتنی انتخاب می کند بلکه ترکیب رنگ و سبک پوشش خودش را به درستی انتخاب و اجرا می کند.

استفاده از روسری های بزرگ و یا همرنگ بودن با رنگ و مد سال هم در برخی از مدل مانتو و پالتوهای خانم طباطبایی دلیل دیگر جذابیت پوشش اوست. در ادامه تصاویری از مدل مانتو و پالتوهای بهنوش طباطبایی را مشاهده می کنید.

بهنوش خانم طباطبایی سینمای ایران، همه نوع مدل مانتو پالتو را در استایل خود جا می دهد؛ از مدل مانتو مجلسی تا مدل مانتو اسپرت که در مراسم های مختلفی همچون جشن حافظ، جشنواره فیلم فجر و اکران های خصوصی و مردمی فیلم ها از آنها استفاده کرده است.

اگر در جستجوی مانتو تابستانی بلند و پالتو زمستانی جدید هستید، تصاویر خانم بازیگر میتواند ایده بخش شما باشد.

 

 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی