سرمربی تاتنهام از پیروزی قاطع برابر رئال مادرید خوشحال است و تاکید کرد که چنین پیروزی به شاگردانش اعتماد به نفس بالایی می دهد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسکای اسپورت: تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست مدافع عنوان قهرمانی را در لندن با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد و به صدر جدول رده بندی این گروه صعود کند.

طبیعی است که سرمربی تاتنهام از این پیروزی قاطعی که تیمش مقابل رئال مادرید به دست آورده خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می کنم و این پیروزی را به همه آنها تبریک می گویم. خوشحالم که "دله الی" درخشید و توانست در این دیدار تاثیر گذار ظاهر شود.


ستاره تاتنهام در این دیدار دله الی بود که توانست دو گل به ثمر رساند. پوچتینو به ستایش از این ستاره تیمش پرداخت و گفت: من پیش از بازی گفتم که دله الی به زودی گل می زند. بسیار خوشحالم که او در این دیدار درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند.این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند است چرا که برابر بهترین تیم جهان توانستیم به پیروزی برسیم.


سرمربی آرژانتینی تاتنهام ادامه داد: این پیروزی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا خواهد برد. امشب پی بردم که تاتنهام تیم بزرگی است. ما می خواهیم ثابت کنیم که نه تنها در انگلیس بلکه در اروپا هم تیم بزرگی هستیم. با این حال باید این را هم گفت که این پیروزی تنها سه امتیاز دارد و هیچ جامی به خاطر یک پیروزی به ما داده نمی شود.


پوچتینو در پایان سخنان خود گفت: نشان دادیم که هماهنگی بالایی در زمین داریم. در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشتیم و اجازه خودنمایی را به مهاجمان حریف ندادیم. موفق شدیم ارتباط کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را قطع کنیم و چنین کاری اصلا آسان نیست.