فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲ اراذل و اوباش در راستای اجرای طرح انتظام بخشی حاشیه زاینده رود، پل‌های تاریخی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مرور نیوز ، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح امنیت عمومی در نقاط جرم خیز، آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم طرح انتظام بخشی طول حاشیه زاینده رود، پل‌های تاریخی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اصفهان با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود ظرف ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

وی به دستاوردهای خوب این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح مذکور ۸ سارق، ۱۲ اراذل و اوباش، ۵ نفر مزاحم نوامیس و ۶ نفر معتاد متجاهر دستگیر و ۲۵ تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودروی متخلف در این طرح خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی در خاتمه تاکید کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد نخواهد داد و از شهروندان هم می‌خواهیم که هر گونه مورد مشکوک و جرمی را مشاهده کردند فوراً آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.