ترامپ در جریان یک مراسم مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مالی انتخاباتی‌اش موضوع بمباران روسیه و چین را در صورتی که وی در قدرت بود مطرح کرد.

به گزارش مرور نیوز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان یکی از رویدادهای انتخاباتی‌اش عنوان کرد اگر در زمان ریاست‌جمهوری‌اش روسیه به اوکراین حمله کرده بود، او در مقابل مسکو را بمباران می‌کرد و بر این موضوع نیز تاکید کرد در صورت حمله احتمالی چین به تایوان نیز به پکن حمله می‌کند.

اظهار نظر عجیب ترامپ برخی از حاضران در رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی‌اش را شگفت‌زده کرد.


برخی بر این باورند که ترامپ سعی دارد با اشاره به موضوعات خاص و اظهارنظرات عجیب و غریبش منابع مالی بیشتری را برای کمپین انتخاباتی‌اش جمع آوری کند.

ترامپ در اظهاراتش به ندرت از اوکراین نامی برده است و پیشتر نیز ادعا می‌کرد، به محض پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، جنگ این کشور با روسیه را در کمتر از یک روز به پایان خواهد رساند.

او در موضع‌گیری اخیرش در مورد شی‌جین پینگ، رئیس‌جمهور چین هم عنوان کرده بود که او را دوست دارد و به اعتقادش شی می‌تواند دوست خوبی در دوران ریاست‌جمهوری‌اش برای وی باشد.


ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور است و قرار است بار دیگر برای ورود به کاخ سفید، با جو بایدن، نامزد اصلی حزب دموکرات‌ها به رقابت بپردازد.