سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال سوسیداد ابراز رضایت کرد و به عصبانیت لواندوفسکی بعد از تعویض واکنش نشان داد.

به گزارش مرور نیوز، در آخرین بازی هفته سی و پنجم رقابت‌های لالیگا بارسلونا در نوکمپ از رئال سوسیداد پذیرایی کرد.

آبی اناری‌ها از توقف ژیرونا نهایت استفاده را بردند و موفق شدند که در دیدار برابر سوسیداد  با دو گل به پیروزی برسند تا به رده دوم جدول رده‌بندی برگردند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همیشه بازی کردن برابر رئال سوسیداد سخت است. آنها همواره بازی را برای ما سخت می‌کنند و این به خاطر جنگندگی بالا و نظم تیمی است که دارند. انتظار نداشتم که سوسیداد با 5 بازیکن دفاع کند. آنها بسیار خوب بودند. این پیروزی برای ما مهم بود چرا که باعث شد تا به رده دوم جدول رده بندی برگردیم.

او  ادامه داد: در کل باید بگویم که از عملکرد تیم راضی هستم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

ژاوی در این بازی تصمیم گرفت که لواندوفسکی را در دقیقه 76 تعویض کند که این تصمیم او باعث ناراحتی و عصبانیت ستاره لهستانی شد. سرمربی بارسلونا در واکنش به این موضوع گفت: به خاطر دلایل تاکتیکی لواندوفسکی را تعویض کردم. ما نیاز به فعالیت بیشتری در میدان داشتیم. به نظرم لواندوفسکی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تاثیر گذار ظاهر شد. می‌توانم عصبانیت او را درک کنم چرا که خود من هم از تعویض شدن ناراحت می‌شدم اما من یک مربی هستم و باید به مصلحت تیم فکر کنم.

برای آبی اناری ها لامین یامال و رافینیا از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.


بارسا با پیروزی در این بازی ۷۶ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا به رده دوم برگشت.

رئال مادرید با ۹۰ امتیاز قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کرد.