رئیس دانشگاه آزاد گفت: بدلیل ضرورت های سیاسی و بین المللی تمامی اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در راهپیمایی پرشکوه روز 22 بهمن شرکت می کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دانشگاه آزاد، حمید میرزاده در صد و نود و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه گفت: واقعیت این است که ملت ما علیرغم تمام توطئه ها، در این 37 سال ایستادگی و مقاومت کرده اند و پیشرفت های خوبی در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: نماد این پیشرفت ها، توسعه علمی کشور است و دانشگاه آزاد نیز یکی از اصلی ترین نمادهای پیشرفت علمی دوران انقلاب اسلامی بشمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه امروز ایران به لطف انقلاب اسلامی، کشوری بزرگ و قابل احترام در سطح منطقه و جهان است، گفت: در بین بیش از 190 کشور دنیا، نام ایران به عنوان یک کشور با ضریب تاثیر بالا در عرصه جهانی مطرح است.

میرزاده به استقلال و تحقق حاکمیت ملی در ذیل رهبری معنوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید پای انقلاب بایستیم. در جهانی که فساد و بده بستان هایی وجود دارد و حمایت های استکباری از رژیم های کودک کش و نژادپرست، همه مردم جهان را به ستوه آورده است، استقلال و حاکمیت ملی و مردمی ایران، اثبات کرده که جمهوری اسلامی ایران کانون آرامش و ثبات در منطقه و حامی مظلومان است.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: امسال به ویژه با تهدیدات جدید و غیراخلاقی و غیرانسانی استکبار جهانی، بیش از هر سال نیازمند وحدت هستیم و همه ملت ایران و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که خود محصول انقلاب و مدیون فضای حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است باید در راهپیمایی 22 بهمن از انسجام ملی، اسلامی و قدرت کشورمان دفاع کنیم.

میرزاده گفت: به دلیل ضرورت های سیاسی و بین المللی در روز 22 بهمن همه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر در راهپیمایی پرشکوه این روز شرکت خواهند کرد.