رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به افتتاح نخستین پارک بانوان گفت: پارک بانوان به کانونی امن برای فراغت بانوان یاسوجی تبدیل شده است.

به گزارش مرور نیوز، سید هدایت اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پارک بانوان اظهار کرد: پارک بانوان یاسوج به کانونی امن برای فراغت بانوان یاسوجی تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: بوستان بانوان یاسوج نقش مهمی در ارتقاء سلامت خانواده و پرکردن اوقات فراغت بانوان دارد.

وی اظهار داشت: در این بوستان زیرساخت‌های نشاط و شادابی فراهم شده و پیست دومیدانی در این بوستان می تواند زمینه‌ای برای گسترش ورزش همگانی باشد.

این مسوول تاکید کرد: وجود وسایل بدن سازی هم برغنای این بوستان افزوده و این بوستان در حوزه شهری قرار گرفته و مکانی برای گذرانی اوقات فراغت است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هدف از اجرای بوستان بانوان را ایجاد فضایی سالم و ایمن برای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان برشمرد و گفت: در این میان شهردار یاسوج و مدیران ستادی با حمایت‌های خود نقش به سزایی در ارتقای خدمات‌رسانی بوستان بانوان ایفاء کردند.

وی افزود: این بوستان مکان بسیار مناسبی برای تعاملات فکری بانوان بوده و کمک شایانی به اشتغال و خودباوری زنان با توجه به فعالیت‌های انجام شده خواهد بود.

اکبری تصریح کرد: ایجاد مکانی مانند بوستان بانوان سلامت زنان را به دنبال دارد؛ چراکه سلامت اجتماعی در گرو سلامت زنان است.

وی پیشنهاد کرد: بازاری به صورت هفتگی در بوستان در زمینه صنایع دستی و آشپزی برپا ‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج حرکت شهرداری یاسوج در توسعه زیرساخت‌های شهری را ستود و گفت: بوستان بانوان زیباترین بوستان شهری هدیه‌ای ارزشمند به بانوان یاسوجی است.

زهرا زمانی نیز در این زمینه افزود: بوستان بانوان یکی از نیازمندی‌های اساسی یاسوج بوده و این مهم با حمایت شهرداری و شورا محقق شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: یکی از مطالبات اصلی مهم زنان یاسوجی توسعه بسترهای مناسب برای ایجاد محیط‌های مناسب است.

وی افزود: احداث بوستان تخصصی برای بانوان در راستای توجه به حقوق زنان است.

این مسوول تاکید کرد: نگاه ویژه شهردار یاسوج برای احداث بوستان بانوان و مسائل مربوط به زنان قابل تقدیر است.

زمانی گفت: بوستان بانوان یک مرکزی تبادل نظر و اندیشه است باید از این فرصت با اجرای برنامه‌هایی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: پارک بانوان کلید حرکت به سوی سرزندگی، نشاط بوده و بانوان ما احساس آزادی همراه با امنیت در آن تجربه می‌کنند.