رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این هیات با 12 هزار ورزشکار سازماندهی شده رکورددار در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش مرور نیوز، رحمان همت‌پور عصر امروز در نشست مجمع سالیانه هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس فدراسیون بازی‌های بومی و محلی کشور برگزار شد با اشاره به اعتبارات این هیات در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری بودجه این هیات که از طرف فدراسیون در اختیار ما قرار گرفت 4 میلیون تومان بود که مبلغ 5 میلیون تومان هم از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ما تعلق گرفت.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلاتی که در این استان داریم مربوط به عدم حمایت از سوی بخش خصوصی است که یک ریال از سوی اسپانسر به ما تعلق نمی‌گیرد.

همت‌پور افزود: این در حالی است که از روستاهای ما تعداد زیادی از ورزشکاران به تیم‌های ملی راه یافته‌اند و اکنون در کشور در حال درخشش هستند.

این مسوول گفت: برای نمونه خانم شبنم بهشت به عنوان بانوی برتر فوتبال ایران ابتدا عضو این هیات بود و توانست در کشور به عنوان بزرگی دست یابد.

وی به سایر ورزشکاران هم استانی که از روستاها به ورزش کشور معرفی شده‌اند اشاره کرد و گفت: اگر در روستاها برای ورزش سرمایه‌گذاری شود در آینده شاهد تحولی بزرگ در ورزش خواهیم بود.

رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که بیشترین ورزشکاران سازماندهی شده در استان متعلق به این هیات ورزشی هستند تصریح کرد: این هیات با 12 هزار ورزشکار سازماندهی شده رکورددار در کهگیلویه و بویراحمد است.