نمایش «به علت ضیق مکان» در هفته اول اجرای خود با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مشهدی رو‌به‌رو شد و نمایش آن تا پایان هفته جاری، روزی دو اجرا در ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، «به علت ضیق مکان» به کارگردانی حامد وکیلی و نویسندگی مرتضی شاه‌کرم، از سه بهمن ماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد روی صحنه رفته و علی اوجی، زری آماد، عسل آهنگر، ارسلان قاسمی، نرگس محمدی، سارا محمدی، حامد وکیلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش کمدی "خاطرات جوجه اردک زشت" در مشهد روی صحنه می‌رود

نمایش کمدی خاطرات جوجه اردک زشت به نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی امیرقربانی از یکشنبه 10بهمن ماه تا 21بهمن ماه ساعت18 در تماشاخانه بهار واقع در مشهد، پارک ملت مجتمع امام رضا (ع) به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بیست و ششمین جشنواره استانی رضوان مقام دوم بازیگری مرد را دریافت کرده و در بخش کارگردانی تقدیر شده است.

"اشنوگل" به جشنواره فیلم فجر مشهد بازگشت

"اشنوگل" نخستین کار سینمایی هادی حاجتمند کارگردان‌ مشهدی جای "تابستان داغ" و"ماه گرفتگی" را در جدول اکران 24 فیلم جشنواره فیلم فجر در مشهد گرفت.

13 بهمن ماه زمان تحویل بلیط‌های جشنواره فیلم فجر مشهد

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: علاقه مندان پس از خرید اینترنتی بلیط فیلم‌های جشنوراه فیلم فجر مشهد باید در روز 13 بهمن ماه برای دریافت اصل بلیط خود به سینمایی که انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.

سید حجت طباطبایی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه ویژه پیش ‌فروش اینترنتی بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، به نشانی cinogram.com بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: فروش بلیط نیز تنها تا ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 10 بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

طباطبایی با بیان اینکه هر کاربر می‌تواند حداکثر در 2 گروه نمایشی و در هر گروه برای حداکثر چهار نفر خرید نماید، افزود: با هر کد ملی فقط یک بار امکان خرید وجود دارد.

وی با بیان اینکه پس از نهایی شدن مراحل خرید و پرداخت مبلغ امکان ویرایش یا استرداد مبلغ بلیت‌های خریداری شده وجود ندارد، اظهار کرد: بعد از ثبت نام و خرید بلیط افراد باید به همراه کد بلیط خریداری شده از سایت، اصل و کپی کارت ملی خود را (کارت ملی که شماره‌اش را موقع خرید به سایت اعلام کرده‌اند) به محل سینمایی که بلیطش را خریداری کرده‌اند در روز 13 بهمن برده و اصل بلیط خود را دریافت کنند.

طباطبایی تاکید کرد: بلیط‌ها فقط به صاحب کد ملی با در اختیار داشتن اصل و کپی کارت ملی تحویل خواهد شد.