قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: تا پایان امسال 50 گروه امر به معروف و نهی از منکر در خراسان‌جنوبی ساماندهی می‌شوند.

به گزارش مرور نیوز، سیدمحمد موسوی‌زاهد عصر امروز در جلسه توجیهی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگترین معروفی که در جامعه اسلامی اتفاق افتاد پیروزی انقلاب در بهمن ماه بود.

وی با بیان اینکه ساماندهی امر به معروف و نهی از منکر در 3 بخش ادارات، مردمی و نیروهای نظامی و انتظامی انجام می‌شود افزود: در بخش مردمی 200 پرونده برای گزینش در دست بررسی است که پس از گزینش افراد برایشان کارت صادر می‌شود.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی بیان کرد: همه ما باید با همکاری یکدیگر امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام دهیم.

موسوی‌زاهد از ساماندهی 50 گروه امر به معروف و نهی از منکر در خراسان‌جنوبی تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: با ساماندهی این گروهها برای آنها کارت طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی این گروه‌ها از برخی دستگاه‌ها تقاضا داریم ما را در این امر یاری کنند تا در این راستا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی یادآور شد: به دنبال تشکیل و ساماندهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های استان هستیم. توجیه و ابلاغ سازمانی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف برگزاری این جلسه است.