همزمان با سالروز گرامیداشت سی و هشتمین دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار نقاشی توران نوری با عنوان «آیینه عفاف» در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برپا شد.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با سالروز گرامیداشت سی و هشتمین دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار نقاشی توران نوری با عنوان «آیینه عفاف» در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برپا شد.

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه در اینخصوص گفت: در این نمایشگاه تعداد 38 تابلو نقاشی با تکنیک ترکیب مواد قرار دارد که در آنها نقاش سعی دارد به ارزش های والاتر و جامع تری دست یابد.

زهرا پورخوش افزود: آثار هنرمند توران نوری، هنر نه یک تقلید جاهلانه، بلکه یک فراگیری آگاهانه با نوعی ساده انگاری بر اساس نه ساده اندیشی بلکه نوعی ژرف بینی هدفمند است.

پورخوش تصریح کرد: خانم نوری، قالب هنریش را به واقعیت تحمیل و گرایشات خود را در آثارش مطرح می کند و مُهر شخصی مؤثری را برای خلق آثارش برگزیده است.

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون در زمانی قرار داریم که هنر انقلاب اسلامی باید امتحانش را پس داده و هنرمندان با درک مفاهیم گفتمان هنر انقلاب اسلامی، در راه اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی گام بردارند.

وی زمان برپایی نمایشگاه «آیینه عفاف» تا 22 بهمن و محل آن را در نگارستان سوره مهر حوزه هنری استان کرمانشاه واقع در ابتدای خیابان خیام اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند در روزهای برگزاری از این نمایشگاه بازدید کنند.