مردم شهرستان گنبدکاووس و همشهریان شهید تولی و صفرپور در زیر بارش باران الهی با سیلی محکم حضور خود پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا دادند.

به گزارش مرور نیوز، مردم غیور و انقلابی گنبدکاووس که از ابتدای انقلاب همواره در صحنه‌های عشق و دلدادگی به میهن و دفاع از حریم ولایت سابقه‌ای روشن و درخشان داشته و دارند امروز و در میعادگاه عاشقان و دل‌بستگان به نظام و انقلاب در خیابان‌هایی که انتظار قدوم استوارشان را می کشید حضوری دشمن شکن و بی سابقه داشتند و بار دیگر نشان دادند بی جهت نیست نام این دیار با 512 شهید بزرگوار و شهیدان مدافع حرمی چون غلامعلی تولی و علیرضا صفر پور گره خورده است.

مردمان گنبدکاووس امروز بار دیگر در آسمان زیبای مقاومت و ایستادگی پای ارزشهای انقلاب همچون ستاره‌هایی پرفروغ درخشیدند و نشان دادند همه ملت شعاع‌هایی از نور و درخشش خورشید ولایت هستند و در اجابت ندای انقلاب و رهبر معظم و فرزانه آن سر از پا نمی‌شناسند و برای حراست از انقلاب استوار و باصلابت در برابر همه مستکبران ایستاده‌اند.

یکی از شهروندان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم شریف و مومن این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: امروز با وجود بارش باران و سرمای هوا همه دنیا شاهد بود که همه اقشار مردم و از همه سنین به میدان آمدند تا نشان دهند در هیچ شرایطی از حمایت انقلاب و نظام دست بر نخواهیم داشت.

مهدی قزل‌سفلو با تاکید بر اینکه ما جوانان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از تهدیدات دشمن نخواهیم ترسید، افزود: مشت‌های گره کرده ما همواره آماده است تا تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر دنیا به ویژه رئیس جمهور جدید آمریکا و هم‌قطاران اوست که هنوز نتوانسته‌اند عظمت انقلاب و ملت شریف ایران را درک نکرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسخ مردم به تهدیدها در 22 بهمن، خاطرنشان کرد: تا جوانان انقلابی و همیشه در صحنه کشور هستند اجازه نخواهیم داد سخنان رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند و دشمنان ما تردیدی نداشته باشند که با دستان توانمند همین جوانان به نابودی و اضمحلال خواهند رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرگزاری فارس با تقدیر از حضور باشکوه مردم گنبدکاووس در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن امسال، تاکید کرد: بازهم مردم ما نشان دادند در ایستادگی و مقاومت بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و ادامه راه پرافتخاری که رهبر معظم انقلاب آن را ترسیم کرده است ثابت قدم هستند.

حجت‌الاسلام علی فتحی با بیان اینکه حضور مردم با این شکوه و عظمت همه نقشه ها و توطئه ها دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: دشمنان ما که این روزها با تهدیدات پوشالی خود سعی در عقب نشاندن مردم از آرمانهای خود داشتند با دیدن این شکوه و عظمت به استیصال رسیده و برای به فرجام رساندن نقشه‌های شوم خود ناامید شده است.

وی بر لزوم حفظ اتحاد و همدلی برآمده از حضور تاریخی مردم در سالروز پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: امیدواریم در ادامه مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی که نیازمند اتحاد و انسجام مردم و آحاد مختلف ملت شریفمان هستیم نیز این اتحاد و برادری و برابری را حفظ کنیم و در مسیری گام برداریم که به اعتلای روز افزون این انقلاب بیانجامد.

یکی دیگر از شهروندان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه برای اثبات وفاداری خود به خون شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به صحنه آمده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما هر گامی که در 22 بهمن بر می‌داریم را به عنوان یک حسنه و ثواب برای خود می‌دانیم و تردیدی نداریم امروز و در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دل ایشان از خروش و حماسه ملت ایران شاد شده است.

زهرا عابدی با تاکید بر اینکه دشمنان این نظام و انقلاب سالهاست که در اندیشه خام و باطل خود تلاش می‌کنند تا میان مردم و نظام جدایی بیاندازند، تصریح کرد: این مستکبران و مستبدان بی خرد نمی‌دانند که این انقلاب با خون بیش از 200 هزار شهید بیمه شده است و از همان ابتدا با دانایی، خرد، ایمان و توکل بر ایزد منان شکل گرفته و در مقابل اهریمنان ایستاده است.

وی با تقدیر از همه همشهریان گنبدی خود برای حضور باشکوه در راهپیمایی امروز گفت: امروز همه شاهد بودیم که بانوان همراه با کودکان و نوزادان خود در این هوای سرد و بارانی به میدان آمده بودند تا نشان دهند در دفاع از انقلاب سن و جنسیت ملاک نیست و همه ملت ایران آماده جان‌فشانی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند.