سمنان - همزمان با سفر محمد رضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان سمنان، مجتمع 64 واحدی شهمیرزاد با اعتبار شش میلیارد و 800میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز، مجتمع مسکونی 64واحدی شهمیرزاد صبح یکشنبه با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هیئت همراه و معاونان وی، استاندار سمنان و مدیرکل بنیاد مسکن استان، در زمینی به وسعت یک هزار و 600متر به بهره برداری رسید.

تابش در این مراسم کلید یک واحد مسکونی را به صورت نمادین به یکی از شهروندان روشندل شهمیرزادی اهدا کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین کلنگ پروژه 35واحدی شهمیرزاد اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 391میلیون تومان را بر زمین زد، این مجتمع قرار است تا دو سال آینده ساخته و تحویل مردم شهمیرزاد شود.

این دو پروژه قریب به 100واحد مسکونی را به ظرفیت خانه های ارزان قیمت شهمیرزاد می افزاید.

استاندار سمنان در خلال این آئین گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی امروز نگاه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته، روستایی، مستعضعفان و همچنین اقشار کم درآمد است که خوشبختانه این نگاه ویژه در بین مسئولان وجود دارد.

محمدرضا خباز بیان داشت: حضور رئیس بنیاد مسکن در استان سمنان از شامگاه گذشته دارای برکات فراوانی بوده که افتتاح چند طرح عمرانی شامل مسکن شهروندان، اختصاص مبالغی به گلزار شهدا سرخه، افتتاح دفتر خیران مسکن ساز در مهدیشهر، دیدار با مسئولان در سمنان، اعطای تسهیلات بلا عوض به روستائیان سرخه و همچنین افتتاح چند طرح عمرانی در دامغان و شاهرود در زمره این موارد است.