بر اساس اطلاعیه اداره کل فرودگاهی استان گلستان به دلیل شرایط جوی و دید کم، دو پرواز فرودگاه گرگان به مقصد تهران لغو شد.

به گزارش مرور نیوز، در این اطلاعیه آمده است:
پرواز 630 و 631 هواپیمایی آسمان در مسیر تهران - گرگان - تهران، به دلیل شرایط جوی و دید کم باطل شد.

محمود محمد قلی پور، رییس گروه پیش‌ بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر به غیر از مناطق ساحلی استان، شاهد بارش برف در تمامی نقاط استان هستیم. ریزش باران و برف تا فردا صبح به صورت متناوت در اغلب نقاط استان ادامه دارد.

وی، بیشترین میزان بارش برف در شهرهای استان را در منطقه مینودشت با میزان بیش از 5 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: در نواحی کوهستانی استان از جمله مناطق فارسیان، افرا تخته و گلیداغ شاهد بارش بیش از 10 سانتیمتر برف بوده‌ایم. از فردا صبح به تدریج از میزان این ریزشها کاسته می شود و از بعد از ظهر نیز علاوه بر پایداری هوا، روند افزایشی دما را تا روز چهاشنبه خواهیم داشت.

وی گفت: از چهارشنبه شب سامانه بارشی جدیدی به استان نفوذ می کند که موج اصلی آن از پنج شنبه بعد از ظهر وارد استان می شود. ورود این سامانه بارشی موجب ریزش‌های جوی نسبتا خوبی در سطح استان خواهد شد.

رییس گروه پیش‌ بینی و هشدار هواشناسی گلستان با بیان اینکه این سامانه تا بامداد روز شنبه استان را تحت تاثیر امواج خود قرار خواهد داد، اظهار کرد: در این مدت شاهد کاهش 8 تا 10 درجه ای دما خواهیم بود و بارش برف را نیز در اغلب نقاط استان پیش بینی می کنیم.