بوشهر - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌های استان بوشهر در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار است

به گزارش مرور نیوز، عباس برزگرزاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: آسیب های اجتماعی از جمله پدیده‌های جوامع انسانی است و در زمینه پیشگیری کنترل و مداخله آنها در جوامع مختلف راهکارها و تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از اصول عمده در پیشگیری و کنترل و نیز اتخاذ تدابیر لازم توجه به موضوع فرهنگ جوامع و بومی‌سازی شیوه‌های متعدد در همه عرصه‌ها است.

وی عنوان کرد: داشتن یک برنامه جامع در خصوص آسیب‌های اجتماعی، فراهم شدن زمینه همکاری بیشتر سازمان‌های مرتبط و پرهیزداز انجام فعالیت‌های موازی و فراهم شدن زمینه مشارکت سازمان های مردم نهاد از جمله مواردی است که باعث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ضرورت پرداخت پرداختن به مسائل اجتماعی و حل آسیب ها و مضرات این موضوع پیگیری سیاست های دولت تدبیر و امید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی تلاش کرده تصویری نسبت آن جامعه مسائل اجتماعی پیشروی استان را در زمینه آسیب‌های اجتماعی ارائه کند.