نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک 17 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به منطقه لوداب تخصیص داده می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، ظهر امروز با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی طرح گازرسانی به تعداد 11 روستای منطقه لوداب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

زارعی در این آیین با اشاره به ظرفیت بالای منطقه لوداب در زمینه دامداری و کشاورزی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا غبار محرومیت را از سیمای لوداب پاک کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم اگر همسو و هماهنگ حرکت کنیم این محرومیت‌ها رفع خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: نباید بگذاریم که لوداب محروم بماند و تاکنون گام‌های مهمی در رفع محرومیت از این منطقه برداشته شده است.

وی عنوان کرد: گازرسانی خواسته به حق مردم لوداب است که امیدواریم شرکت گاز در خصوص نصب علمک اقدام کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: جاده ارتباطی منطقه لوداب به مرکز استان به زودی افتتاح خواهد شد و با وجود مشکلات زیاد نگذاشتیم روند اجرای این پروژه کند شود.

زارعی تأمین آب سالم را از دیگر خواسته‌های مردم لوداب عنوان کرد و گفت: همه تلاش خود را در راستای تأمین آب سالم این منطقه به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه یک خبر خوشی برای مردم لوداب داریم، افزود: در آینده نزدیک 17 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به منطقه لوداب تخصیص داده می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس افزود: این اعتبار در خدماتی از جمله در حوزه راه و آب و برق و جاده به منطقه لوداب صرف می‌شود.