سرمربی ایتالیایی چلسی عنوان کرد: بازیکنانش حق مغرور شدن ندارند و باید تا آخر لیگ را جدی بگیرند.

به‌ گزارش مرور نیوز ‌به نقل از اسکای اسپورت، چلسی موفق شد با برتری خانگی سه بر یک برابر آرسنال همشهری خود فاصله خود را با مدعیان زیاد کند تا هم چنان صدرنشین لیگ جزیره بماند.

ابتدا مارکوس آلونسو توانست برای چلسی گلزنی کند. گلی که به نظر می‌رسید با خطای این بازیکن اسپانیایی روی مدافع آرسنال همراه بود که از چشم داور دور ماند. در ادامه گل زیبای هازارد و فابرگاس در مقابل تک گلی که اولیویه ژیرو به ثمر رساند باعث شد چلسی با نتیجه‌ سه بر یک به برتری برسد.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی با ارزش تیمش، گفت‌: من فکر می‌کنم کاملا شایسته پیروزی بودیم. متاسفم که یک گل دریافت کردیم و کلین شیت نکردیم. به بازیکنانم هم گفتم حق مغرور شدن را ندارند. آنها باید بدانند که هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد. من از این پیروزی خوشحالم، اما متاسفانه چندین ضد حمله نیز به حریف دادیم و در واقع در کارهای دفاعی نیاز به بهتر شدن داریم. درست است که در صدر جدول قرار داریم، ولی هنوز چیزی به پایان نرسیده است. رقیبان خوبی داریم که ممکن است کار را برای ما سخت کنند. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی‌ مانده و ما نمی‌خواهیم لیگ را شل بگیریم،‌ بلکه با تمام قدرت در دیگر بازی‌ها به میدان خواهیم رفت.

او ادامه داد: من وقتی فوتبالیست بودم افتخارات زیادی کسب کردم و جام‌های زیادی را نیز از دست دادم. من 3 بار به فینال لیگ قهرمانان رسیدم ولی تنها یک بار آن را کسب کردم. تمام این مسائل باعث می‌شود تا خودمان را از پیش برنده ندانم.

کونته درباره جان تری نیز گفت: تری کمک زیادی به من کرده است. او خیلی به من مشورت می‌دهد و حضور بسیار موثری در تیم دارد. او کاپیتان تیم ما محسوب می‌شود. رفتار او در زمین و خارج از زمین فوق‌العاده است و خیلی خوب به تیم کمک می‌کند.

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه گفت‌: آرسنال تیم خوبی بود. آنها بازیکنان فنی خیلی خوبی در ترکیب دارند اما با سازماندهی بالا اجازه ندادیم به دروازه‌مان نزدیک شوند. به خاطر همه بازیکنانم خوشحالم. حتی بازیکنانی که دقایق کمی در میدان حضور داشتند.

چلسی در حالی توانست پیروز داربی لندن باشد که لیورپول نیز در ادامه ناکامی‌های خود بار دیگر شکست خورد و اکنون تاتنهام نزدیک‌ترین تعقیب کننده چلسی در صدر جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

در ادامه این رقابت‌ها امروز (یکشنبه) دو دیدار برگزار می‌شود که منچستریونایتد با لسترسیتی دیدار خواهد کرد و منچسترسیتی به دیدار سوانزی خواهد رفت.