اپل همه ساله سری گوشی‌های پرچم‌دار خود را به‌روزرسانی می‌کند و سال ۲۰۲۱ هم نوبت سری آیفون 13 بوده است. این سری با تغییرات کمتر نسبت به سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده، اما همچنان قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند برای هر کسی جالب توجه باشد.

به گزارش مرور نیوز، اپل همه ساله سری گوشی‌های پرچم‌دار خود را به‌روزرسانی می‌کند و سال ۲۰۲۱ هم نوبت سری آیفون 13 بوده است. این سری با تغییرات کمتر نسبت به سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده، اما همچنان قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند برای هر کسی جالب توجه باشد. عکاسان و فیلم‌برداران یکی از جمله افرادی هستند که می‌توانند خرید گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را در برنامه خود قرار داده و مانند یک دوربین DSLR از قابلیت‌های آن استفاده کنند. امسال دوربین‌ها پیشرفت و بهبود خوبی هم از نظر سخت‌افزاری و هم از نظر نرم‌افزاری داشته‌اند.

اپل امسال مثل سال‌های دیگر، یکی از نقاط قوت همیشگی خود را به به‌روزرسانی کرده است و مبتدیان و عکاسان حرفه‌ای می‌توانند از آن برای خلاقیت خود بهره ببرند. آیفون 13 این‌بار از سنسورهای بزرگ‌تری نسبت به سال ۲۰۲۰ استفاده می‌کند. همین سبب شده است که نور بیشتری وارد سنسورها شود. نور بیشتر همواره به معنای کیفیت بالاتر است و این‌بار نیز قرار است که تاثیر خودش را روی تصاویر نشان دهد. شما نیز می‌توانید به‌همین واسطه از این کیفیت بالا بهره‌مند شوید. دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس حاوی بهترین امکانات است و از نظر نرم‌افزاری هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سنسورهای بزرگ‌تر، نرم‌افزار دوربین پیشرفته‌تر

اپل امسال سنسورهای دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس را بزرگ‌تر کرده و همان سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی را این‌بار با کارایی بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. سنسورها هم‌اکنون عملکرد بهتری در شرایط نور پایین دارند و می‌توانند نور بیشتری را به داخل هدایت کنند. این نور بیشتر در نهایت انعکاس خروجی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویری با نویز بسیار پایین نسبت به گوشی‌های اندرویدی را خواهید داشت. این تصاویر در همه شرایط کیفیت خودشان را حفظ کرده‌اند و در زمینه عکس‌برداری در نور روز هم این کیفیت بیشتر دیده می‌شود. اگر شما نیز از طرفداران عکاسی هستید و دوست دارید که این حرفه‌ را حرفه‌ای‌تر دنبال کنید، آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین انتخاب شما خواهد بود.

کیفیت این سنسورها همانند دوربین‌های DSLR است و کارشناسان هم بارها نسبت به مقایسه این سنسورها با دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای اقدام کرده‌اند. شما با خرید اپل واچ در کنار آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید یک ترکیب عالی و مکمل خوبی برای خود فراهم کرده و سال‌ها از آن استفاده کنید. همه نوتیفیکیشن‌های خود را می‌توانید از طریق اپل واچ کنترل کرده و نیازی به خارج کردن گوشی خود از جیب خود هم نخواهید داشت. بیاد داشته باشید که قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام خوبی هم با خرید اپل واچ در اختیار شما خواهد بود.

حالت فیلم‌برداری سینماتیک

حالت فیلم‌برداری سینماتیک

با آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید از حالت فیلم‌برداری سینماتیک استفاده کنید. این حالت جدید، در مراسم رونمایی از سری آیفون 13 ارائه شده و اپل توضیحات مفصلی را در مورد آن ارائه کرد. حتی یک ویدیو هم در مراسم پخش شده و علاقه‌مندان توانستند که با نحوه استفاده از آن آشنا شوند. در این حالت، فوکوس متغیر در حین فیلم‌برداری یا بعد از آن در اختیار شما بوده و می‌توانید فوکوس روی کاراکترها یا اشیای مختلف را خودتان به‌صورت دستی تنظیم کنید. این قابلیت به‌صورت خودکار هم ارائه شده است که کاربران مبتدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

حالت فیلم‌برداری سینماتیک در اختیار تمام گوشی‌های آیفون 13 قرار گرفته است و به لطف استفاده از تراشه جدید، چنین امکانی روی گوشی پیاده‌سازی می‌شود. با خرید اپل واچ هم می‌توانید سیستم‌های کنترلی بیشتری را به همراه داشته و راحت‌تر از گوشی آیفون 13 خود استفاده کنید. با خرید اپل واچ سری ۷ می‌توانید از سنسورهای متعدد مانند کنترل اکسیژن خون هم بهره برده و در صورت نیاز به پزشک، سریعا از آن آگاه شوید. خرید اپل واچ تاکنون جان افراد زیادی را در سراسر جهان به واسطه قابلیت‌های پزشکی‌اش نجات داده است.

تراشه جدید آیفون 13

آیفون 13 را می‌توانید همراه با تراشه جدید A15 تهیه کنید. این تراشه برای هر چهار مدل عرضه شده است و می‌توانید قدرت عملکردی بیشتری را از آن دریافت کنید. علیرغم اینکه فناوری ساخت آن تغییر خاصی نکرده است، اما همچنان تعداد ترانزیستورهای بیشتری در آن به کار رفته است و عملکرد تراشه را در زمینه پردازنده مرکزی ۴۰ درصد افزایش می‌دهد. پردازنده گرافیکی بیشترین میزان تاثیر را دریافت کرده و تجربه بازی‌ها و ادیت فیلم را بسیار سریع‌تر از گذشته می‌کند.

سنجش بنچمارک هم نشان می‌دهد که حتی بهترین گوشی اندروید که بعد از این گوشی عرضه شده است هم نمی‌تواند با تراشه جدید اسنپ دراگون، در برابر A15 حرف خاصی برای گفتن داشته باشد. سری آیفون 13 از خیلی جهات یک محصول کامل است و اپل با مرتفع کردن نقاط ضعف و توجه به نقاط قوت خود، موفق شده است که محصولی شگرف برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها را فراهم کند. با کمک تراشه جدید می‌توانید از سیستم نرم‌افزاری جدید دوربین برخوردار شده و حالت‌های عکس برداری بهتری را در اختیار بگیرید. این حالت‌ها به شما کمک می‌کنند که عکس برداری خاصی با همان دانش کم هم بتوانید داشته باید.

خرید آیفون 13 از بازرگانی سیب

خرید آیفون 13 از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب امکان خرید اقساطی محصولات اپل را همه ساله برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید جدیدترین این محصولات را تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ آن به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت اقساط‌ ۳ الی ۱۲ ماهه خریداری کنید. جدیدترین محصولات مربوط به آیفون ۱۳ با رنگ جدید سبز است که اخیرا در ماه مارس ۲۰۲۲ معرفی شده است و می‌توانید آن را در تمامی مدل‌های حافظه جانبی و حافظه رم خریداری کنید. آیفون 13 یقینا یکی از بهترین گوشی‌های سال است و می‌توانید به سراغش بروید.

خرید اپل واچ هم از طریق بازرگانی سیب فراهم شده است و مانند تمام محصولات، به‌صورت اقساطی می‌توانید مدل‌های مختلف آن را خریداری کنید. اپل واچ محصول بسیار زیبایی است که مکملی عالی برای آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های این سری بوده و برحسب سلیقه خود می‌توانید به سراغش بروید. خرید اپل واچ سری ۸ هم به زودی و با عرضه جهانی آن در سایت بازرگانی سیب ارائه خواهد شد و می‌توانید به سراغش بروید. فراموش نکنید که حتما سری به سایت زده و از دیگر محصولات مانند آیپد و مک بوک هم دیدن فرمایید.