رونالدو با هواپیمای شخصی خود وارد ریاض، پایتخت عربستان، شد.

به گزارش مرور نیوز، کریستیانو رونالدو، با هواپیمای شخصی خود و به همراه خانواده و برخی از نزدیکانش، وارد ریاض، پایتخت عربستان، شد.

این بازیکن ساعاتی قبل و در شرایطی که در هواپیمای شخصی خود در حال سفر به ریاض بود، در پیامی ویدئویی، خطاب به هواداران النصر گفت: هواداران النصر؛ به زودی شما را می‌بینم.

با این حال رونالدو در شرایطی وارد عربستان شد که مقامات باشگاه النصر از حضور رسانه‌ها و هواداران برای استقبال از این ستاره پرتغالی در فرودگاه جلوگیری کرده بودند.

باشگاه النصر قصد دارد مراسم معارفه رونالدو را از ساعت هفت فردا، در ورزشگاه مرسول پارک و در حضور هواداران برگزار کند. در این مراسم که دو ساعت به طول می‌انجامد، این ستاره پرتغالی ضمن سخنرانی برای هواداران، پیراهن النصر را بر تن خواهد کرد.

این باشگاه بلیت‌های مراسم رونمایی از کریستیانو رونالدو را به مبلغ ۱۵ ریال سعودی به هواداران عرضه کرده است و قصد دارد درآمد حاصل از این بلیت فروشی را به یک مرکز خیریه اهدا کند.

استقبال هواداران النصر از این مراسم به حدی بالا بود که سایت بلیت فروشی با اختلال مواجه شد و با وجود اینکه بعد از گذشت تنها دو ساعت پس از آغاز بلیت‌فروشی، تمام بلیت‌ها به فروش رسید، اما این سایت نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار درخواست برای خرید بلیت وجود دارد.