معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری درگذشت رضا رستمی خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین را به خانواده وی و جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور تسلیت گفت.

به گزارش مرورنیوز، «پرویز اسماعیلی» با صدور پیام تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحوم رضا رستمی افزود: درگذشت ناگهانی همکار گرامی رضا رستمی، روزنامه نگار توانمند و با اخلاق کشورمان موجب تاثر فراوان شد.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری خاطر نشان کرد: اینجانب فقدان این روزنامه نگار نجیب و همکار سالهای دیرین را به خانواده آن مرحوم بویژه همسر بزرگوار و فرزند دلبندش، همچنین جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور و بخصوص مدیران و همکاران گرامی ایشان در خبرگزاری خبرآنلاین تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسالت می دارم.
در این پیام همچنین آمده است: آن مرحوم طی سالهای متمادی فعالیت در رسانه های مختلف؛ شرافت قلم و حرمت حرفه خبرنگاری را به شایستگی پاس داشت و نمادی از دانش و مهارت، ژرف بینی و انصاف در روایت پدیده ها و نقد رویدادها، بویژه در حوزه فرهنگ، سینما و هنرهای نمایشی برای فعالان رسانه ای کشور بر جای گذاشت. فقدان آن عزیز قطعا ضایعه ای جبران ناپذیر برای روزنامه نگاری ایران خواهد بود.

**رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور فرهنگی رئیس جمهوری نیز در پیامی درگذشت رضا رستمی، دبیر فرهنگی سابق خبرآنلاین و از روزنامه نگاران باسابقه حوزه فرهنگ را تسلیت گفت. 
در پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری آمده است: 'درگذشت ناگهانی روزنامه نگاری فرهیخته از اهالی فرهنگ که به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود، موجب ناراحتی و تالم فراوان شد. ضایعه درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به همسر، دختر و خانواده اش و به همه روزنامه نگاران و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و همکاران وی تسلیت می گویم و برای بازماندگان صبر و برای او رحمت واسعه الهی را در ایامی که هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، مسئلت می کنم.' 
رضا رستمی که دبیری و سردبیری روزنامه جام جم را هم در کارنامه حرفه ای خود داشت، بر اثر بیماری و تومور مغزی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت .