چهارمین مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهر زنجان با هدف خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان در یک منطقه کم برخوردار این شهر افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مراسم گشایش این مرکز، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام خبر آغاز اجرای طرح کانون مدرسه گفت: کانون می‌کوشد تا تمامی کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف کشور از خدمات فرهنگی هنری مراکز کانون بهره‌مند شده و در همین ارتباط بنا داریم امسال طرح کانون مدرسه را اجرا کنیم تا دانش آموزان به اتفاق معلمان خود در مراکز کانون حضور پیدا کرده و از امکانات و برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کنند و مربیان کانون نیز در بخش دیگری از این طرح در مدارس حضور پیدا کنند.

در ادامه مسیح اله سلطانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز با قدردانی از فعالیت‌های کانون استان و اعلام حمایت از توسعه کمی و کیفی این نوع برنامه ها گفت: کودکان و نوجوانان در شرایط فعلی بیش از گذشته نیاز به توجه و برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دارند. دولت هم از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی و دینی در حوزه کودک و نوجوان حمایت می کند.
در ابتدای این مراسم محمد نقی صالحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون استان یادآور شد: این مرکز در منطقه... شهر برای ارایه خدمات فرهنگی و هنری به دانش آموزان مدارس هم‌جوار و همه کودکان و نوجوانان این منطقه شهری با مساحت 720 متر و زیربنای 750 متر در دو طبقه با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری زنجان راه‌اندازی شده است.
لازم به توضیح است در این مراسم، جمعی از مسوولان شهر زنجان نیز حضور داشتند.