اختتامیه جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران، استادان و دانشجویان و خانواده‌های آنان 16 اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف الگو پردازی از دانشجوی سرآمد در عرصه های علمی و پژوهشی و فرهنگی و ایجاد رقابت علمی و معنوی سازنده در بین دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می گردد.

وی افزود: شاخص های انتخاب دانشجویان نمونه در جشنواره در سه بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بوده است که در ارزیابی آثار ارسال شده از سوی کمیته داوران دانشجویان برگزیده انتخاب و در مراسمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به افزایش قابل توجه شرکت دانشجویان در این جشنواره نسبت به سال گذشته بیان داشت: تعداد شرکت کنندگان از 83 نفر در سال گذشته به 193 نفر در سال جاری رسید که نشان از افزایش بیش از دو برابری و تمایل دانشجویان برای شرکت در این رقابت را دارد.

وی اضافه کرد: این مراسم با تقدیر از دانشجویان در سه بخش شامل دانشجویان: نمونه، شایسته تقدیر و تلاشگر و با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان بخش های مختلف دانشگاه و خانوداه های این دانشجویان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، این مراسم از ساعت 9 الی 12 شانزدهم اسفند ماه جاری در محل پردیس مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.