پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی نشست تخصصی «نقش عملی –مشارکتی دانشگاه در مسایل عمومی استان مازندران» را فردا چهارشنبه سوم خرداد ماه 1396 برگزار می کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست نقش عملی -مشارکتی دانشگاه در مسایل عمومی استان مازندران با همکاری گروه علوم اجتماعی و انجمن علمی علوم اجتماعی برگزار می شود.

در این نشست تقی آزاد ارمکی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران با عنوان «دانشگاه و توسعه منطقه ای»، علیرضاحسن زاده با موضوع «دانش آکادمیک و دانش عمومی: نفی و نقد پوپولیسم در سیاست گذاری توسعه»، محمود شارع پور با عنوان «جامعه شناسی مردم مدار و سیاستی به مثابه مکانیسم پیوند دانشگاه با جامعه»، ابراهیم صالحی عمران درباره «چیستی دانشگاه: کارکرد اقتصادی یا کارکرد فرهنگی»، نادر رازقی با عنوان «تحلیلی بر نقش دانشگاه در توسعه استان»،‌ سید قاسم حسنی با موضوع «ماهیت و چیستی دانشگاه متعهد/مشارکتی:چشم انداز مردم شناختی بر مسایل عمومی استان» و جبار رحمانی با عنوان «رویکرد فرهنگی به آموزش عالی» سخنرانی خواهند کرد.

نشست نقش عملی –مشارکتی دانشگاه در مسایل عمومی استان مازندران

این نشست در سالن علمی باقر العلوم (ع) دانشگاه مازندران از ساعت ۸:۳۰ تا 13 برگزار خواهد شد و حضور علاقه مندان برای شرکت در این نشست آزاد است.