معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: آثار 29 استان کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی ارزشیابی توصیفی مستقر در این استان ارسال شد.

به گزارش مرور نیوز،جعفر مقیمی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی جشنواره کشوری ارزشیابی توصیفی که در آموزش و پرورش البرز برگزار شد ،افزود: نخستین جشنواره فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی - توصیفی، با اهداف آگاهی بخشی، تثبیت و تغییرِ نگرش ذی نفعان از طریق هنر پیش بینی و اجرایی شد.
وی استفاده از دیدگاه های کارشناسان با رویکرد هماهنگی برای اجرای بهتر و باشکوه تر جشنواره را از مهمترین اهداف این نشست هم اندیشی عنوان کرد و یاد آور شد: این جشنواره ملی از 23 تا 25 مرداد ماه سالجاری با حضور کارشناسان حوزه ستاد، معاونین آموزش ابتدایی استانهای کشور، منتخبین جشنواره و مدیران استان برگزار می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز و مسئول نخستین جشنواره کشوری ارزشیابی کیفی - توصیفی ادامه داد: انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب بتوانیم به اهداف پیش بینی شده در ارزشیابی کیفی - توصیفی دست پیدا کنیم.
مقیمی اظهار کرد: به منظور اجرای مطلوب جشنواره، 5 کمیته با عنوان کمیته های اجرایی، اطلاع رسانی، داوری، تشریفات و علمی تشکیل شد.
وی تصریح کرد: تاکنون فیلم های منتخب 29 استان کشور در دو بخش فرهنگیان و آزاد دریافت شده که برنامه ریزی برای بررسی و داوری آثار توسط کمیته داوران در دستور کار ی دبیرخانه جشنواره قرار گرفته است.
در این نشست دست اندرکاران این برنامه ملی به بیان دیدگاه های خود در زمینه چگونگی فرآیند برگزاری نخستین جشنواره کشوری ارزشیابی کیفی - توصیفی در استان البرز پرداختند.