ثبت‌نام دانشگاهیان برای اعزام به هفدهمین دوره عتبات عالیات از امروز آغاز و تا ۲۲ تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،کربلا و کاظمین) در هفدهین دوره از امروز 10 تیرماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir آغاز شد و تا 22  ماه جاری در سایت لبیک ادامه خواهد یافت.

ثبت‌نام دانشگاهیان سراسر کشور در 5 گروه شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان و هوایی یک میلیون و 700 هزار تومان برآورد شده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وام یک میلیونی برای سفرهای زمینی و وام یک و نیم میلیونی برای سفرهای هوایی اعطا می‌شود.

اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه‌های مرداد، شهریور و مهرماه انجام خواهد شد. انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائرست، اما در استان‌های مرزی اعزام فقط به صورت زمینی است. قیمت نهایی نیز بعد از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

زائرین 7 شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف،کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک مراجعه کنند.