رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجلس اولین نهاد تشکیل شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید جمعه پیش رو فصل جدیدی را رقم بزنیم.

به گزارش مرور نیوز،  محسن هاشمی ، رییس شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: ابتدا میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: روز مادر و زن را هم خدمت همه هموطنان و زنان تبریک می گویم و امیدوارم سهم پرسنل خانم در مدیریت شهری تهران افزایش پیدا کند.

هاشمی افزود: در حال حاضر تنها یک پنجم پرسنل مدیریت شهری زنان هستند در حالی که از نصف تکلیف قانونی هم پایین تر است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مجلس اولین نهاد تشکیل شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید جمعه پیش رو فصل جدیدی را رقم بزنیم.

وی گفت: این دوره از مجلس با چالش هایی مواجه بوده است از جمله چالش عملکرد مجلس گذشته و دیگری چالش تأیید صلاحیت ها و چالش هایی نظیر شرایط بد اقتصادی.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم با حضور اکثر و آحاد مردم در انتخابات آن سرما و انفعالی که این روزها درخصوص این انتخابات به وجود آمده است از بین برود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حضور مردم باعث خواهد شد که ابتدا دشمنان نظام دستشان کوتاه شود و سپس برخی افراد و دشمنان داخلی هم به مراد خود نرسند.