رضوان حکیم‌زاده از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس برای سال تحصیلی جدید به ۲ روش خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان ۲۲ اردیبهشت ابلاغ شد و با توجه به شرایط کرونا تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس از ابتدای خرداد آغاز شده است، گفت: ستادهای ثبت‌نام در مناطق و استان‌ها تشکیل شده و پیش‌بینی شده است که ثبت‌نام دانش‌آموزان تا پایان مرداد ادامه یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که تعداد یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۲۰۸ دانش‌آموز در پایه اول دبستان تحصیل کنند که نسبت به سال گذشته ۴.۲ درصد رشد داشته است، افزود: امسال در ورودی پایه اول یعنی ۶ سال تمام پیش‌بینی کردیم که شاهد حضور یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۴۱۶ دانش‌آموز باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در شرایط کرونا به شکل حقیقی و مجازی انجام می‌شود، گفت: با توجه به احتمال تداوم کرونا، ثبت‌نام دانش‌آموزان هم به صورت حقیقی و حضوری انجام می‌شود و همزمان با ثبت‌نام در مدرسه، ثبت‌نام در سامانه شاد انجام می‌شود.