استفاده از ظرفیت معنوی مومنان برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر با هدف رساندن نذورات به مستمندان واقعی و تبیین فرهنگ احسان به نیازمندان با لحاظ کردن جایگاه ارزشی احسان حسینی مورد توجه قرار دارد.

به گزارش مرور نیوز، جهانبخش مرادی، رئیس کمیته امداد منطقه 16، با اشاره به اینکه اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه داشته است، افزود: یک هزار پُرس غذای گرم توسط یکی از خیران که از سال 92 با این نهاد همکاری دارد بین مددجویان تحت حمایت این منطقه توزیع شد. برای توزیع این تعداد غذای گرم 50 میلیون ریال هزینه شده است که کل مبلغ توسط خیر نیکوکار پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح احسان حسینی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت معنوی مومنان برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر با هدف رساندن نذورات به مستمندان واقعی و تبیین فرهنگ احسان به نیازمندان با لحاظ کردن جایگاه ارزشی احسان حسینی مورد توجه قرار دارد.

مرادی، از دیگر اهداف این طرح به‌ ساماندهی نذورات خام مردم اشاره کرد و افزود: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری با دریافت این نذورات به نیت این عزیزان نذورات را به دست افراد مستحق و نیازمند می‌رساند.

رئیس کمیته امداد منطقه 16 با بیان اینکه طرح احسان حسینی در محرم و صفر اجرا شده است، افزود: با اجرای طرح احسان حسینی در این ایام، پایگاه‌های کمیته امداد مراکز نیکوکاری مساجد، نذورات و احسان مردم را میان نیازمندان توزیع می‌کند.

مرادی خاطرنشان کرد: با هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در منطقه 16 می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای یاری رسانی به نیازمندان برداریم.