آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اعلام کرد: عدالت خواهان عالم بدانند که حضرت مسیح از این همه ظلم و فساد و ترور دولتی و به خاک و خون کشیدن انسان‌ها درعالم بیزار است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی ، امروز(دوشنبه) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ، ضمن تبریک روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها و تقدیر از خدمات پرستار ان، با بیان اینکه پرستار نباید نگران حقوق و مزایا و امتیازات قانونی خود باشد، اظهار داشت: سازمان بازرسی احقاق حقوق پرستاران را با جدیت پیگری کند؛ پس از دیدار با نمایندگان جامعه پرستاری با بنده برخی از حقوق قانونی آنها پیگیری شد و به نتیجه رسید.

رئیس دستگاه قضا همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی علیه‌السلام به همه خداپرستان و حق‌خواهان عالم، گفت: کسانی به نام مسیح، به مردم ظلم می‌کنند؛ ظلم به ملت‌های فلسطین و یمن و سایر مردم منطقه با حمایت کسانیکه خود را طرفدار مسیح می‌دانند، قابل قبول نیست.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: عدالت خواهان عالم بدانند که حضرت مسیح از این همه ظلم و فساد و ترور دولتی و به خاک و خون کشیدن انسان‌ها درعالم بیزار است. دعوت عیسی بن مریم به صلح و دوستی و عدالت بوده است.

تکمیل می‌شود...