رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در صبح روز چهارشنبه(امروز) را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی هیچ پدیده جوی در جاده‌ها رخ نداده است و تمامی محورهای اصلی بدون مداخلات جوی گزارش شده است. با این وجود با توجه به سرمای هوا لازم است رانندگان قبل از انجام سفر از سالم بودن تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: ترافیک در اکثر جاده‌های کشور روان بوده و بدون هیچ مشکلی در جریان است.  در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی تنها در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده‌های گرمدره و وردآورد و  محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را از طریق تماس با شماره ۱۲۰ استعلام کنند.