به گفته فتاح ۱۳ هزار سند از پارسال تاکنون به مردم واگذار شده و از مجموع ۱۱۳ هزار سند واگذار شده ۶۱ هزار سند در گلستان، ۱۴ هزار سند در مازندران به مردم اهدا شده است.

به گزارش مرور نیوز، پرویز فتاح گفت: در استان های  گلستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی و مازندران بیشترین واگذاری اسناد مالکیت انجام شده .

به گفته فتاح واگذاری اسناد از سال ۹۲ تاکنون شروع شده و در برخی استان‌ها از جمله خراسان جنوبی تمامی املاک به مردم واگذار شده .

مساحت کل املاک واگذار شده ۳۵۰ میلیون مترمربع بوده  که ۸۵ درصد دارای کاربری مسکونی،  ۱۴ درصد کاربری کشاورزی و مابقی کاربری تجاری و سایر دارد.

به گفته فتاح ۱۱۳ هزار سند در ۲۱ استان کشور واگذار شده و ارزش تقریبی آن ۱۵ هزار میلیارد تومان است که با ۹۸ درصد تخفیف به مردم واگذار شد و بیشترین املاک تاکنون در گلستان صادر و واگذار شده .

در مازندران تاکنون ۱۴ هزار سند به مردم تحویل داده  شده که در این زمینه مازندران پس از گلستان در جایگاه دوم در سطح کشور قرار دارد.

به گفته فتاح ۱۳ هزار سند از پارسال تاکنون به مردم واگذار شده و از مجموع ۱۱۳ هزار سند واگذار شده ۶۱ هزار سند در گلستان، ۱۴ هزار سند در مازندران به مردم اهدا شده.