فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عاملان تیراندازی به خودرو پلیس گشت شیراز خبر داد.

​به گزارش مرورنیوز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، خبر داد شب گذشته مأموران انتظامی کلانتری رحمت شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که ناگهان راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به سمت خودرو آنان کرده و متواری می شوند.

وی افزود:در این راستا عوامل انتظامی اقدام به تعقیب موتورسیکلت نموده که ترک نشین آن مجددا اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد.

 حبیبی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت توقیف و راکب و ترک نشین آن دستگیر شدند، گفت: در این خصوص یک قبضه اسلحه شکاری که متهمان با استفاده از آن به سمت مأموران انتظامی شلیک کرده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این تیراندازی خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است ، تأکید کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و کسانی که بخواهند به هر نحوی در مسیر خدمت رسانی پلیس به مردم اخلال ایجاد کنند، با برخورد قاطع و قانونی م أموران انتظامی مواجه خواهند شد.