درراستای تکریم خانواده محترم شهدا ، فرزاد هنرور فرمانده پایگاه شهیدان چاووشی و شهردار ناحیه 2 به همراه حسن زاده معاون و جمعی از مسئولین آن اداره با خانواده ستوان یکم شهید امیرحسین برنده دیدار وگفت وگو کردند.

به گزارش مرور نیوز، در ابتدای این نشست صمیمی فرزاد  هنرور شهردار ناحیه 2 در دیدار با خانواده شهید امیرحسین برنده    ضمن گرامیداشت یاد ایثار وجان فشانی شهدا گفت :خانواده های معزز  شهدا وجانبازان صاحبان اصلی انقلاب هستند ودیدارهای مستمر با این خانواده ها در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس وپاسداری از ارزشهای آنها اهمیت بسیار دارد.

وی در ادامه افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بود به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان پیمودند و راه را برای دیگران مشخص کردند.

ایشان تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا یک توفیق و وظیفه است و بالاترین ارزشی که در نظام ما وجود دارد، تکریم و ارج نهادن به مقام ایثارگری و شهادت است. در پایان به رسم یادبود هدایایی به خانواده معظم این شهید توسط شهردار ناحیه 2 اهدا شد.