سومین نشست فصلی شورای سلامت با حضور اعضای تخصصی و معتمدین محلی در سالن اجتماعات ناحیه3 برگزار گردید.

به گزارش مرور نیوز، جلسه فصلی شورای سلامت ناحیه با حضور اسماعیلی مدیر اداره سلامت معاونت اموراجتماعی و فرهنگی و افراد تاثیرگذار محلی برگزار گردید.

ابوالفضل درویشی مدیر اداره اموراجتماعی و فرهنگی ناحیه گفت: بر مبنای دستوالعمل برگزاری فصلی شورای سلامت ناحیه در خصوص تبیین راهبردهای سلامت و بهداشت سطح ناحیه ، با حضور اسماعیلی مدیر اداره سلامت معاونت اجتماعی منطقه و کارشناسان سلامت ناحیه و محلات جلسه سه ماه سوم شورای سلامت ناحیه برگزار گردید.

وی افزود در این جلسه اعضای شورای سلامت اقدام به ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص اقدامات آموزشی و اجرایی حوزه سلامت نمودند و در پایان اسماعیلی اقدام به تبیین برنامه پیش روی سلامت در محلات نمود.

تور زیارتی امام زاده صالح توسط سرای محله سنائی برگزار گردید.

به همت سرای محله سنائی تور زیارتی امام زاده صالح ویژه با نوان محله سنائی برگزار شد.

این تور زیارتی در جهت پر نمودن اوقات فراغت بانوان خانه دار در جهت آشنایی با اماکن زیارتی شهر تهران برگزار گردید که مورد استقبال چشمگیر بانوان محله قرار گرفت.

بازارچه توانمندسازی بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش ؛ خانه تسنیم سای محله سنائی در راستای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار اقدام به برگزاری هفتگی بازارچه توانمندسازی نموده است

این بازارچه در روز های یکشنبه و دوشنبه هر هفته با حضور بانوان سرپرست خانوار اقدام به عرضه هنرهای دستی و... با قیمت مناسب می نماید.