حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دستگاه قضا به هیچ عنوان مقابل کسانی که مرتکب جرم و جنایت شده اند کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین جعفر منتظری دادستان کل کشور در نشست جمعی از طلاب حوزه علمیه قم با موضوع ابعاد مختلف جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر، فتنه اخیر را آمیخته‌ای از جنگ سیاسی، نظامی، سایبری، دروغ پردازی و جعل اخبار دانست و گفت: آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه و آلمان با پول‌هایی که از دیگر کشور‌ها به آنان تزریق می‌شد این جنگ همه جانبه را علیه نظام اسلامی به راه انداختند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر منتظری در تشریح ابعاد مختلف این جنگ ترکیبی گفت: در فتنه اخیر دشمن به دنبال ایجاد شکاف قومی و دینی در جامعه ما بود به طوری که حتی به برخی از ائمه جمعه نیز خط دهی می‌کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به کشف مقادیری از انواع سلاح سرد و گرم در مرز‌های کشور گفت: بسیاری از سلاح‌های کشف شده ساخت آمریکا هستند که نهایتاً باعث کشته سازی در کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمنان باید اتحاد بین نیرو‌های انقلاب حفظ شود خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر چیزی به روحیه دفاع مقدس نیازمندیم و باید مانند یک سرباز پا به رکاب نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: دشمنان به دنبال نابودی نظام و ایران اسلامی هستند و به همین منظور به شدت روی تفاوت‌های جامعه ما کار می‌کنند.

وی از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت خبر داد و گفت: دستگاه قضا به هیچ عنوان مقابل کسانی که مرتکب جرم و جنایت شده اند کوتاه نخواهد آمد.

وی عمل بر مبنای عدالت را اساس کار دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: قوه قضائیه بر مبنای عدل، انصاف و موازین شرعی با متخلفان و اغتشاشگران برخورد می‌کند.

وی در پایان از آمادگی دستگاه قضا برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی خصوصاً در بین زندانیان خبر داد و گفت: قوه قضاییه در استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه برای ارشاد و موعظه بازداشت‌شدگان و زندانیان، آمادگی کامل دارد.