امروز در استان های ساحلی دریای خزر مناطقی از شمال غرب ،شمال شرق و ارتفاعات استان های تهران، البرز، قزوین و مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می شود. از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب در استان های خوزستان، بوشهر،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ،فارس، اصفهان غرب یزد و شمال کرمان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می دهد.

به گزارش مرور نیوز، همچنین امروز شدت بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد شمال غرب فارس شمال بوشهر جنوب خوزستان، گیلان و غرب مازندران است.

سه شنبه بارش در نوار شمالی کاهش می یابد و در استان های اردبیل، گیلان،مازندران، گلستان و ارتفاعات رشته کوه البرز به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

همچنین در جنوب غرب مناطقی از غرب مرکز شرق شمال شرق و استان های هرمزگان، کرمان و بخش هایی از سیستان و بلوچستان بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین در استان های فارس، بوشهر و کرمان بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. چهارشنبه با تضعیف سامانه بارشی در برخی مناطق مرکز جنوب جنوب شرق شمال شرق شمال اردبیل، گیلان غرب مازندران و دامنه و ارتفاعات در استان های تهران البرز و سمنان بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

پنجشنبه در سواحل غربی دریای خزر شمال اردبیل و ارتفاعات البرز غربی و جمعه در سواحل غربی دریای خزر و بخش هایی از جنوب غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

از امروز تا جمعه در بیشتر مناطق کشور کاهش محسوس دما پیش بینی می شود کاهش دما در شمال شرق بین ۱۰ تا ۱۵ درجه و در شمال غرب و شرق کشور بین ۷ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

از امروز تا پنج شنبه دریای خزر و شرق خلیج فارس و تا پنج شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.