رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با تأکید بر کسب اطلاع هموطنان از وضعیت جوی و ترافیکی پیش از آغاز سفر گفت: ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند در مسیر رفت ‌و برگشت مسافران به پایتخت سنگین و پرحجم، اما روان است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به آغاز تعطیلات اول هفته، اظهار داشت: با شروع تعطیلات آغاز هفته ترافیک سنگین در تمامی محورهای شرق استان تهران در مسیر رفت‌ و برگشت به مبادی پایتخت سنگین و پرحجم است.

وی افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع است و فقط کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوختی با اخذ مجوز تا پایان محدودیت‌ها امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به حجم ترافیک در مسیرهای رفت‌ و برگشت مسافران به پایتخت بیان کرد: تعداد زیادی از هموطنان که سفر خود را از هفته پیش آغاز کرده بودند در حال بازگشت هستند و تعدادی سفر خود را از امروز آغاز کرده که این میزان ترددهای حجم گسترده‌ای از ترافیک در مسیر رفت‌ و برگشت ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: هموطنان برای پیشگیری از زمان اتلاف وقت در ترافیک سفر خود را مدیریت کرده و در زمان آغاز و پایان سفر خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های 76219100 و 21877743 پلیس‌راه استان با پیش‌شماره 021 تماس بگیرند.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی محورهای شرق استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند و دوربین‌های پلیس هرگونه تخلف و حرکات رانندگی حادثه‌ساز را ثبت کرده و با انجام تخلفات اعمال قانون خواهد داشت.