رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: رانندگان با داشتن نمره منفی ۳۰ اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود

به گزارش مرور نیوز ، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد:  هوای گرم تابستان شروع شده است و توصیه نمی شود که سفرهای  خود را از  ساعت 11 تا 5 بعد از ظهر شروع نمایید بلکه توصیه می شود که در  این بازه زمانی  از  شروع سفر  خودداری نمایید .

وی افزود : دمای  هوا زیاد است و هر چقدر  هم که خودروی شما کولر  داشته باشد ولی در  این ساعت ها که اوج گرما است سعی  کنید از  سفر  خودداری  نمایید.

سرهنگ شریفی گفت : اگر  خودرو جوش  بیاورد و شما با خانواده باشید در  اوج گرما دچار  اذیت می شوید چرا که هر  جایی در  جاده نمی توان توقف  نمود و خانواده را نمی  توان پیاده کرد .

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ  بیان داشت : از  استفاده از  غذاهایی  مانند لبنیات که شما را دچار  خستگی  و خواب  آلودگی  می نماید در  طول سفر  و قبل از  آن جدا پرهیز  نمایید.

وی  گفت: سعی شود وزن وسایل همراه مانند چمدان ها را در  داخل  ماشین پخش  نمایید چرا که این کار باعث تعادل بیشتر خودرو می شود و حتی امکان سعی شود تجهیزات ایمنی مانند کپسول ، جعبه کمک های  اولیه و جعبه ابزار  در  جلوی  دست شما قرار  بگیرند و ساک و چمدان ها عقب  تر  باشند تا شما دسترسی  کامل  به تجهیزات ایمنی داشته باشید .

وی  توصیه داشت : رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از  سفر  بررسی  نمایند و با داشتن نمره منفی 30 اقدام به رانندگی  در  جاده ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط  می شود.