کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیک راه‌های کشور برای امروز پنجشنبه هشتم تیرماه را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها خاطر نشان کرد: محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه خبر داد و افزود: محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا آب اسک و شاهاندشت تا بایجان نیز با ترافیک سنگین همراه است.

معصومی گفت: در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مسکن مهر گیلاوند تا دماوند و آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، افزود: محور مسدود غیر شریانی گیلانغرب – سومار اعلام شده است.

معصومی خاطر نشان کرد: علاوه بر محدودیت تردد در بخشی از محور چالوس، محور قدیم خرم آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.