بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی روزهای آتی وزش باد شدید و گرد و خاک و افزایش نسبی دما برای استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران برای امروز(۱۸ مرداد)  آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و با توجه به تداوم ناپایداری همرفتی به‌تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات و در نیمه‌جنوبی، گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا روز یکشنبه (۱۹ تا ۲۲ مرداد) در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و افزایش نسبی و تدریجی دما در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۹ مرداد ) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶  و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای  ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.