رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ سارق منزل با شلیک پلیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 نفر از سارقان منزل در حین سرقت در عملیات مأموران کلانتری نصر خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در تشریح این خبر گفت: شب گذشته تیم عملیات کلانتری 137 نصر درحال گشت زنی در محله جلال آل احمد تهران به یک دستگاه خودروی پژو پارس با 3 سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران با استعلام پلاک خودرو متوجه شدند که پلاک خودروی پژو پارس دستکاری شده و در همین حین سارقان اقدام به تخریب درب یکی از منازل کردند که مأموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پژو پارس پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار مأموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران باتجربه با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی به متعاقب آن به لاستیک خودروی مذکور موفق به توقف خودرو و دستگیری هر 3 متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان بوده که تعدادی اموال مسروقه از خودروی متهمان کشف و متهمان به 12 فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری 137 نصر قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.