رئیس قوه قضائیه گفت: در این سفر یک روزه با کمک مردم و مسؤولان نسبت به حل مشکلاتی که مرتبط با قوه قضاییه است، اقدام خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را بسیار شاکر هستم که توفیق شد در ایام فاطمیه بتوانم در استان اردبیل و در بین مردمی که عاشق اهل بیت عصمت و طهارت و عاشق اباعبدالله الحسین و حضرت ابالفضل هستند، حضور پیدا کنم.

وی افزود: دارلارشاد اردبیل به دیار عالمان و زاهدان بزرگی معروف است که بر سر شیعه حق بسیار بزرگی دارد به‌طوری‌که از طریق اردبیل و مردم عزیزش شیعه توسعه پیدا کرده است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امیدوارم در این سفر یک روزه بتوانیم نسبت به بعضی از مشکلات و مسائلی که در این استان است و مربوط به قوه قضاییه می‌شود اولا یک برداشت درستی از این مسائل داشته باشیم و دوما با کمک مسؤولان و مردم خود استان نسبت به حل این مشکلات برآییم.

حجت الاسلام اژه‌ای تاکید کرد: در این سفر هم‌چنین حوزه‌های قوه قضاییه سرکشی انجام خواهد شد و در راستای حل برخی مسائل استان اقدام خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به اردبیل از سوی آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، «سیدحامد عاملی» استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین «کثیرلو» رئیس کل دادگستری استان اردبیل و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.