وزیر بهداشت گفت: وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته و در زمان حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی و ثبت در سامانه تی‌تک عرضه می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، بهرام عین‌اللهی روز یکشنبه (26 آذرماه) به‌صورت سرزده از بخش‌های اورژانس و بستری کودکان بیمارستان کودکان حکیم که دو ماه پیش با حضور رئیس جمهور افتتاح شده بود، بازدید و نحوه خدمت‌رسانی به بیماران را با حضور دکتر صادق‌نیت؛ رئیس این بیمارستان بررسی کرد.

وی در گفت‌وگو با کارکنان این بیمارستان، در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و برای پیگیری تقویت نیروی انسانی در بخش تخصصی و پرستاری، دستوراتی به معاونین وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر کرد.

عین‌اللهی همچنین از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی‌درمانی فوق‌تخصصی کودکان حضرت علی‌اصغر(ع) تهران بازدید و با کارکنان و همراهان بیماران در این مرکز، گفت‌وگو کرد و پیگیر جبران کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری در این بیمارستان شد.

وزیر بهداشت با بررسی مشکلات یکی از والدین بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) برای خرید شیرخشک با قیمت بالاتر از نرخ مصوب گفت: خوشبختانه وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته است و در زمان حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی و ثبت UID در سامانه تی‌تک عرضه می‌شود.

وی همچنین به‌صورت سرزده از یک داروخانه شبانه‌روزی در منطقه یافت‌آباد تهران بازدید و وضعیت موجودی داروها، شیرخشک و اجرای طرح دارویار در این داروخانه را بررسی کرد.