جانشین فرمانده انتظامی گیلان: طی چند روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری اشخاصی در پیام رسان تلگرام، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: طی چند روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری اشخاصی در پیام رسان تلگرام ، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس با رصد فضای مجازی و اقدامات فنی صورت گرفته، ۲ متهم این پرونده را شناسایی و مشخص شد این افراد در استان‌های تبریز و البرز سکونت دارند، افزود: با هماهنگی قضائی متهم خانم در شهرستان کرج و متهم مرد با شگردهای پلیسی به استان گیلان هدایت و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به این‌که متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شده ولی پس از مواجهه با ادله و مستندات به کلاهبرداری از ۱۵۰ نفر به ارزش ۳ میلیارد با شگرد کار در منزل، ادکن جایزه بگیر و وعده شرکت در قرعه‌کشی اعتراف کردند، گفت: این کلاهبرداران ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.