معاون شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با پلیس راهور جهت جمع‌آوری پل حافظ، گفت: جمع‌آوری این پل قطعی نیست.

به گزارش مرور نیوز، هادی حق‌بین در حاشیه بهره‌برداری از پل و معابر دسترسی شهرک خرازی به خیابان دانش (R12) در جمع خبرنگاران و در در پاسخ به سوالی درخصوص موضوع جمع‌آوری پل حافظ در ایام نووز، اظهار کرد: شهردار تهران اخیرا اشاره‌ای به موضوع جمع‌آوری پل‌ها کرده بود  و به لحاظ فنی موضوعات مربوط به پل‌های شهر تهران کاملا مشخص شده است. برای پل حافظ نیز باید اقداماتی در جهت استحکام و مقاوم‌سازی آن انجام می‌شد که با توجه به اینکه هزینه‌های آن قابل توجیه نبود پیشنهاد شد که جمع‌آوری شوداما با توجه به تاثیری که این پل دارد باید بررسی شود که آیا در آن محدوده نیازمند احداث زیرگذر در آینده هستیم یا خیر؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: پلیس راهور نیز هنوز نظر قطعی خود را ارائه نکرده لذا مقرر شد جلسات مشترک در آینده برای جمع‌بندی این موضوع برگزار تا مشخص شود در ایام نوروز امسال این جمع‌آوری انجام می‌شود یا خیر؟

حق‌بین با تاکید بر اینکه این جلسه در دی‌ماه برگزار خواهد شد و نظر قطعی اعلام خواهد شد افزود: اگر پلیس به این نتیجه برسد که این پل نباید جمع‌آوری بشود مقاوم‌سازی آن در سال آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.