رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق منزل در عملیات تجسس توسط مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: نوزدهم دی ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ستارخان تهران به ۲ موتورسوار با دو دستگاه موتورسیکلت که منازل مسکونی را زاغ زنی می‌کردند مشکوک و هر دو موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: متهمان به یک ساختمان که ساکنین حضور نداشتند وارد شده و مأموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که مأموران با تجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای با استفاده از شیوه‌های پلیسی و قانون بکارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری هر ۲ متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می‌باشند و از متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ قبضه سلاح سرد، یک اسپری گاز اشک اور و یک بی سیم کشف شد و متهمان به ۲۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.