فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲۴ عضو از یک شبکه مالخری و قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ماموران دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مشهد با گسترش چتر اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر قاچاق گسترده قاچاقچی گوشی‌های تلفن همراه مسروقه توسط ۲ مالخر حرفه‌ای از مشهد به یکی از کشور‌های همجوار دست یافتند.

وی اضافه کرد: همزمان با شروع این عملیات ماموران اداره عملیات ویژه و کلانتری کوی پلیس مشهد نیز با رصد‌های اطلاعاتی خود ٢ شبکه مالخری و قاچاق گوشی‌های مسروقه را شناسایی و در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد ادامه داد: ماموران انتظامی در سه مرحله کار عملیاتی طی مدت طی ۲ ماه تلاش شبانه روزی، ۱۴ مالخر گوشی‌های تلفن همراه مسروقه را در شهر مشهد دستگیر و بیش از هزار دستگاه تلفن همراه که اعضای این شبکه قاچاق قصد انتقال آن‌ها به خارج کشور را داشتند، کشف کردند.

سرهنگ احمد نگهبان اضافه کرد: در این راستا ۱۰ موبایل قاپ و زورگیر که با اعضای این شبکه همدست بودند، طی عملیات‌های مجزا دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در این عملیات ۱۸ قبضه انواع سلاح سرد، چهار قوطی اسپری فلفل، هشت دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو که برای سرقت و قاچاق گوشی‌های مسروقه استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد  گفت: اگر مالخر‌ها به عنوان هدف اصلی مورد توجه قرار گیرند و بتوانیم به این حلقه ضربه بزنیم، می‌توان در فرآیند مقابله با سارقان موفق عمل کرد.