مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: روند پایش اطلاعات افراد آسیب دیده درحال انجام است تا روند خارج شدن آن‌ها از چرخه آسیب صورت گیرد.

به گزارش مرور نیوز، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران امروز در گفت وگویی اظهار کرد: با فعال شدن سامانه مددکار شهر در همه مددسرا‌های شهر تهران، برای بیش از ۶ هزار فرد آسیب دیده اجتماعی، پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: با ثبت اطلاعات افراد آسیب دیده در سامانه مددکار شهر، اطلاعات همه مراجعه کنندگان به ۲۰ مددسرای شهر تهران ارسال و نحوه ارائه خدمات به شکل برخط رصد می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شفافیت در ارائه فعالیت‌های بهره بردار مددسرا، بررسی لحظه‌ای ظرفیت مددسرا‌ها و ثبت روند و میزان خدمات به مددجویان شامل بی خانمان ها، کارتن خواب ها، در راه ماندگان و گمشدگان از اهداف سامانه مددکار شهر است.

احمد احمدی صدر افزود: روند پایش اطلاعات افراد آسیب دیده درحال انجام است تا روند خارج شدن آن‌ها از چرخه آسیب صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در نظر داریم این خدمات بر خط را توسعه دهیم؛ به طوری که گشت‌های حامی شهر نیز از این طریق خدمات‌شان را ارائه دهند.